Ugrás a tartalomhoz

Chatelj velünk
Kérdésed van a webshopunkkal vagy a rendeléseddel kapcsolatban? Ügyfélszolgálati csapatunk készséggel áll rendelkezésedre, hogy személyesen segítsen a chatben.

Így működik: Csak kattints a jobb alsó sarokban található Piros chat ikonra, add meg a neved és e-mail címed, és kezdődhet is a beszélgetés!

Írj nekünk e-mailt
Töltsd ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot, és ügyfélszolgálati csapatunk hamarosan visszajelez kérdéseddel kapcsolatban.

Ügyfélszolgálatunk elérhető az alábbi időpontokban:
Hétfő - Péntek: 10:00 - 22:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Ünnepnapokon az ügyfélszolgálat nyitvatartása eltérhet.


Gyakran ismételt kérdésekre választ találhatsz A chat gyakori kérdései között és a GYIK oldalunkon is.

Kapcsolat

Chatelj velünk!

Kérdésed van a termékeinkkel vagy a rendeléseddel kapcsolatban? Ötleted van, amivel még jobbá tehetjük webshopunkat? Csapatunk örömmel segít neked személyes chatben!

Elérhetőségeink chatben:

  • Hétfő - Péntek: 9:00 - 18:00
  • Szombat - Vasárnap: 10:00 - 14:00
  • Ünnepnapokon a nyitvatartási idő eltérhet.

Hogyan kezdheted el?
Egyszerűen kattints a jobb alsó sarokban található Lila chat ikonra, add meg neved és e-mail címed, majd már kezdheted is a beszélgetést velünk!

 

Írj nekünk e-mailt!

Amennyiben jobban szereted az e-mail kommunikációt, küldj nekünk üzenetet, és csapatunk rövid időn belül válaszolni fog.

    📧 E-mail: ugyfelszolgalat@hasznaltkocka.hu

    📞 Telefon: +36 30 333 2241 (helyi tarifával Magyarországon)

    • Hétfő - Péntek: 9:00 - 18:00
    • Szombat - Vasárnap: 10:00 - 14:00
    • Ünnepnapokon a nyitvatartási idő eltérhet.

     

    Töltsd ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat!

    Az alábbi form kitöltésével is elérhetsz minket, és biztos lehetsz benne, hogy hamarosan visszajelzünk.

    Van egy gyors kérdésed?
    Nézz körül GYIK szekciónkban, ahol a leggyakoribb kérdésekre már előre megadtuk a válaszokat!

    Mi itt vagyunk, hogy segítsünk, mert számunkra az elégedettséged az elsődleges! 😊